Direktlänk till inlägg 25 juli 2009

Besök, besök och ännu mer besök

Av Ronjaa - 25 juli 2009 18:01

Lördag idag. Är helt borta när det gäller dagarna nu för tiden :P. Har ingen koll alls. typ tror att det är onsdag när det är söndag. Aja anyway så har andreas i princip bott här sen i torsdags. Det kommer göra så sjukt ont när han åker hem. Kommer gråta konstant i ett antal timmar jag lovar!


Ikväll blir det att sitta barnvakt eftersom ett band, kommer inte ihåg vad dom heter, spelar i nykvarn och pappa och tea ska dit. Det är alltså ett band "från deras tid" så jag har ingen lust att gå dit. Kass musik och en massa människor. Vet inte varför men jag är på pissigt humör och orkar inte med okänt folk. :P Jag vet inte riktigt varför jag på dåligt humör heller. Kan vara det att människor i miin omgivning beter sig som idioter och att allt för många försöker ändra på den jag är. Jag menar jag är jag. If u dont like it, then go and fuck your self, typ. :P


Just nu är jag så hungrig att jag håller på att dö. Jag fattar inte hur lång tid det kan ta att gå och handla kyckling och ris. Tea har varit borta i en timme typ nu :P


Grattis till Billy btw.


Puss<3

 
 
Ingen bild

M

26 juli 2009 13:48

Det är ingen som vill ändra på dig, vi vill bara få dig att förstå att livet börjar bli allvar när man snart är 17 år. Jag älskar dig och vill att allt ska bli bra för dig och att du själv ska må bra. Puss

 
Ingen bild

M

26 juli 2009 13:48

Det är ingen som vill ändra på dig, vi vill bara få dig att förstå att livet börjar bli allvar när man snart är 17 år. Jag älskar dig och vill att allt ska bli bra för dig och att du själv ska må bra. Puss

 
Ingen bild

Andreas norsken

29 juli 2009 11:01

saknar deg Ronja skulle önska jag kunne stanna lengre

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronjaa - 15 augusti 2009 23:21

Jag är uttråkad, finns ingenting att göra. Inte så konstigt kanske eftersom klockan är halv 12. Madde håller på och gör en ny blogg åt mig så ni får fortsätta läsa mina inlägg på en annan sida händanefter =D Dagen har spenderats med Robin<3 Och de...

Av Ronjaa - 10 augusti 2009 00:15

Jag borde verkligen gå och lägga mig nu men jag är inte det minsta trött. Kan passa på o blogga och berätta om dagen som varit i stället. (alltså gårdagen, söndag, eftersom klockan är över 12). Hade ställt klockan på halv 10 men eftersom det blir se...

Av Ronjaa - 8 augusti 2009 23:36

Idag klev jag upp tidigt igen :O Men idag vaknade jag på en bra sida o kom upp utan problems :D Sen bar det av till offerdal på träningstävling eftersom den "riktiga" folkrace tävlingen blev inställd. Inte så många bilar, vilket gör att det blev färr...

Av Ronjaa - 7 augusti 2009 22:51

Jag tvingade upp mig själv imorse mycket tidigare än vad jag brukar i ett försök att vända på dygnet. Men det går juh som det går. :P idag har jag varit i ytterån  hela dan. Alltid lika kul =D och kristers hundvalp är den sötaste som finns! sen blev ...

Av Ronjaa - 1 augusti 2009 18:20

Som rubriken förklarar har det varit en otroligt seg dag idag. Sov till typ 1 klev upp och käka frukost sen fick man kolla på när allt folk i lägenheten stressade iväg till finland. Sen blev det att jag var  ivg och vattnade blommor i en lägenhet en ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards