Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Ronjaa - 18 juni 2009 19:52

Hej hopp! Jag måste seriöst börja sköta mitt bloggande :P Det tar alldeles för lång tid mellan varje gång jag skriver.


Tiden läker alla sår säger folk. Hur lätt är det när personer utan hjärna river upp dom hela tiden? Jag trivs inte i den sitts jag är satt i nu. Allt är kaos i min värld. Jag kan inte sova och inte tänka klart. Känns som om jag typ skulle vara drogad eller nåt. Helt borta alltså. Saknar tiden när det fanns folk i min omgivning jag verkligen kunde lita på! Visst finns det fortfarande människor runt mig som jag litar på men det känns som om att fler och fler försvinner. Folk jag älskade att umgås med. Vart tog dom vägen? Eller var det jag som försvann ifrån dom? Har jag ändrat på mig så det är mitt eget fel att polare dissar mig?  Fattar ingenting. Allt är mitt eget fel. Jag får skylla mig själv helt enkelt... Men hur värdelös känner man sig inte just nu då. Man trodde att man nått botten men det visar sig att man kunde sjunka ännu lägre....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards