Alla inlägg den 26 april 2009

Av Ronjaa - 26 april 2009 16:00

Som om att jag skulle gilla söndagar, det finns absolut ingenting att göra. Joo men det finns säkert saker att göra. Bara det att söndagar gör att vi ungdomar blir trötta och utmattade så vi inte orkar tänka ut något att göra.


Jag har under helgen kommit fram till att man aldrig ska vara med sin pojkvän om han har varit vaken i 1½ dygn för då är risken väldigt stor att han somnar ifrån dig och inte går att väcka. Vilket min pojke gjorde igår. Som tur vah så vah juh Nelly me så så ensamt blev det inte. Vi fick sitta och äta middag med min pojkes familj medan han sov. Det kändes faktiskt ganska konstigt. Som tur är så är Billys familj så otroligt sköna och jag trivs verkligen i deras sällskap så det vah ganska lugnt iaf =)


Bara 4 dagar skola den här veckan =) Ledig på fredag och då jävlar blir det sthm =) Undrar vad jag ska göra sista april. Jag vill verkligen vara me Billy. Men han lär väl inte ha tid med mig. :P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards