Direktlänk till inlägg 21 mars 2009

Åree, minnen från åresjön.

Av Ronjaa - 21 mars 2009 18:10

Kände för att dela med mig av lite gammla minnen, jag vah till Åree på racing on tha ice idah. Jag och Nelly hade bestämmt att hon och Jonas skulle hämta mig kl typ 10. men ist ringde flickan runt halv 7 o ba: vi kommer och hämtar dig om en timme ist. Jag nyvaken kände mig tvungen att gå upp så jag klär på mig går ner, käkar frukost och väntar på att dom ska komma. Kl 07.40 dyker Nelly upp på min bro och knackar på, sedan bar det av i jonas lilla opel. Det vah väl lungt att den inte vah så stor just då, men då visste vi inte att det skulle in två personer till i bilen. Vi åker in till stan och ringer till Persa som supit kvällen innan och tydligen var ganska borta då oxå och sa att om han skulle me hade han en kvart på sig att göra sig i ordning. Väl utanför Persas lägenhet står vi och väntar ett tag tills Jonas bestämmer sig för att gå in. Där hittar han personer som sover/står och groggar så han går ut igen. När vi är på väg ut ur stan ringer persa och frågar vart vi tagit vägen, Jonas är snäll och ger honom en chans till. Nere vid Persas lägenhet igen står Persa och någon som jag inte hade nån aning om vem han. Dom kliver in i bilen och det bär av mot åre. Den andra sjukt snygga killen presenterade sig som Billy. På åresjön blåste det typ hur mkt som helst. Jag frös, Billy med sina träskor frös, Persa frös, vet ej vem som inte frös. Efter att kollat på ett gäng bilar åker vi hem igen och stannar i järpen hos en polare åt jonas. Vi åkte till hans garage och kollade på VÄRLDENS snyggaste bil, jag är sämst på sånt där så jag har ingen aning om märke eller nånting. Efter det åkte vi hem till jonas lägenhet där vi käka pyttipanna och slappade framför tvn. Sen drog allt folk till, hm? jag minns inte :P dom åkte någonstans iaf och jag fick självklart inte följa med så dom släppte av mig i krokom och mamma hämtade mig där. Sjukt rolig dag, Sjukt roliga människor, Sjukt roliga minnen. <3

 
 
Ingen bild

pellyplutt

27 mars 2009 19:01

hihi, de gör vi om nån gång!! =D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronjaa - 15 augusti 2009 23:21

Jag är uttråkad, finns ingenting att göra. Inte så konstigt kanske eftersom klockan är halv 12. Madde håller på och gör en ny blogg åt mig så ni får fortsätta läsa mina inlägg på en annan sida händanefter =D Dagen har spenderats med Robin<3 Och de...

Av Ronjaa - 10 augusti 2009 00:15

Jag borde verkligen gå och lägga mig nu men jag är inte det minsta trött. Kan passa på o blogga och berätta om dagen som varit i stället. (alltså gårdagen, söndag, eftersom klockan är över 12). Hade ställt klockan på halv 10 men eftersom det blir se...

Av Ronjaa - 8 augusti 2009 23:36

Idag klev jag upp tidigt igen :O Men idag vaknade jag på en bra sida o kom upp utan problems :D Sen bar det av till offerdal på träningstävling eftersom den "riktiga" folkrace tävlingen blev inställd. Inte så många bilar, vilket gör att det blev färr...

Av Ronjaa - 7 augusti 2009 22:51

Jag tvingade upp mig själv imorse mycket tidigare än vad jag brukar i ett försök att vända på dygnet. Men det går juh som det går. :P idag har jag varit i ytterån  hela dan. Alltid lika kul =D och kristers hundvalp är den sötaste som finns! sen blev ...

Av Ronjaa - 1 augusti 2009 18:20

Som rubriken förklarar har det varit en otroligt seg dag idag. Sov till typ 1 klev upp och käka frukost sen fick man kolla på när allt folk i lägenheten stressade iväg till finland. Sen blev det att jag var  ivg och vattnade blommor i en lägenhet en ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards