Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Ronjaa - 1 augusti 2009 18:20

Som rubriken förklarar har det varit en otroligt seg dag idag. Sov till typ 1 klev upp och käka frukost sen fick man kolla på när allt folk i lägenheten stressade iväg till finland. Sen blev det att jag var  ivg och vattnade blommor i en lägenhet en bit bort och mina ben vill inte som jag vill idag så det var onormalt jobbigt att gå dit. Resten av dagen har väl spenderats framför den här dumburken där absolut ingenting interessant har hänt. Tror pappa håller på att förbereda middagen nu iaf. Lax, är inte spec sugen på de eftersom vi åt det i förrgår :P men men får väl passa på :) Ikväll blir det nog stan igen nån timme som alla andra kvällar bara för att det är så sjukt segt att sitta inne i lägenheten.


Imorgon (har ingen aning om när) så drar jag norrut igen. Vet inte vad jag tkr om de riktigt. Ska bli skönt att komma hem ett tag och träffa alla människor (ja mamma ta åt dig) men endå det är liksom rödön. Längtar till nästa helg iaf, då det är folkrace lördag och söndag, även dragracing om  jag får åka på det en av dagarna =D *hoppashoppashoppas*


men jagkomme rinte på något annat trevligt att skriva nu så puss och hej =D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards