Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Ronjaa - 8 augusti 2009 23:36

Idag klev jag upp tidigt igen :O Men idag vaknade jag på en bra sida o kom upp utan problems :D Sen bar det av till offerdal på träningstävling eftersom den "riktiga" folkrace tävlingen blev inställd. Inte så många bilar, vilket gör att det blev färre heat och mer pauser. Ganska utdraget och segt. Men jag och syster var på bra humör och hade kul iaf. Blev att vi retades med mamma mest hela dan xD Som tur va fanns det en crossbana i närheten där vi hittade Krisse, Tim o Robin. (<3)  Så vi kunde kolla på när dom körde när det blev liite för tråkigt. Mot slutet av dan blev det mest bara typ nöjes körning och en del som inte kör i vanliga fall fick testa köra. Sen blev det middag på wärdshuset och en lugn hemmakväll. Jag och syster tog en tur med mopparna och körde på skogsvägar. As kul =D

Imorrn blir det dragracing i stan med mamma. Kommer nog bli trevligt :) Men nu ska jag gå och lägga mig innan jag somnar på tangentbordet.

Puss<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards