Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Ronjaa - 7 augusti 2009 22:51

Jag tvingade upp mig själv imorse mycket tidigare än vad jag brukar i ett försök att vända på dygnet. Men det går juh som det går. :P idag har jag varit i ytterån  hela dan. Alltid lika kul =D och kristers hundvalp är den sötaste som finns! sen blev det att åka hem o hjälpa till med grillen och få i sig lite mat. Vilket jag inte fått på hela dan förutom lite jordgubbar till lunch. Sen blev det vaplan hela kvällen =D Nu sitter jag och funderar över allt och ingenting. Är så förvirrad på ngt sätt. Är inte riktigt säker på vem jag själv är och vad jag egentligen vill göra... Jag menar jag måste komma på ngt o göra på fritiden. finna någon mening att leva typ. haha det lät inte bra xD Börja om från noll. starta på en ny kula. japp det ska jag göra. Kan bli en bra start i höst. Nya människor, ny skola det kan bli bra, tror jag.


Igår var jag och mamma på bio btw. Riktigt mysigt faktiskt. Imorrn är det folkrace. Äntligen, shit vad jag har längtat efter det!

Men nu ska jag sova :P

godnatt sötbarn<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards