Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Ronjaa - 10 augusti 2009 00:15

Jag borde verkligen gå och lägga mig nu men jag är inte det minsta trött.

Kan passa på o blogga och berätta om dagen som varit i stället. (alltså gårdagen, söndag, eftersom klockan är över 12). Hade ställt klockan på halv 10 men eftersom det blir sena nätter framför den här dumburken kom jag inte upp i tid utan somnade om. Vaknade igen vid halv 11 och fick panik eftersom jag hade planerat att dra in på dragracing i stan, så det blev full fart upp ur sängen och sminkade mig och slängde på mig nå kläder eftersom jag inte hittade något jag egentligen ville ha. Sen fick jag stressa mamma lite så vi kom iväg. Inne där var det ganska drygt. Älska bilarna och fick en del bra bilder men var inte på humör alls. Även dissad. Men köpte iaf en ny tröja :) Sen åkte jag hem och det tog inte lång tid innan rasmus och viktor kom och hämta mig så jag fick åka med dom en sväng. Sen blev det att käka midda och tillbringa kvällen i vaplan. Nu sitter jag o pratar me robin i tele (: trevligt =) men jag ska gå o lägga mig nu så jag orkar göra ngt imorrn.


Pusshej<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards